Fitbounty
175 cm
66-65-64-63-62-61-60-59-58-57-56 kg
14 y.o.

Ach jo

7. července 2016 v 6:23 |  Výzva♥
Ahoj, koukám, že je vás tu nějak málo. Já tu také nebudu od 17. července. Jen vám chci říct jak se mi daří. Nic moc. Výzva začínala od 27.6. Já jsem se některé dny držela a některé totálně přežrala.
pondělí 27.=OK
úterý 28.=OK
středa 29.=asi OK(nepamatuju si to)
čtvrtek 30.=přežer
pátek 1.=přežer
sobota 2.=OK
neděle 3.=OK
pondělí 4.=OK
úterý 5.=přežer
středa 6.=přežer
K tomu jsem cvičila a běhala. Musím vám říct, že jsem docela zoufalá z toho, jak se musím pořád přežírat. Takhle asi nezhubnu nic. V pondělí jsem měla radost, že se daří, ale poté jsem to dva dny posrala. Už fakt nevím.
 

Zdravější malinový koláč

4. července 2016 v 17:51 |  Recepty
Ahoj, dnes jsem pekla takový malinový koláč, tak se chci s váma podělit o receptUsmívající seJe ve zdravější variantě, ale některé věci tam úplně zdravé nejsouSmějící se
Recept(na koláčovou formu)
Ingredience
Na korpus:
  • půl hrnku malin
  • třičtvrtě hrnku mouky
  • lžička prášku do pečiva
  • 2 vejce(odělené)
  • půl hrnku třtinového cukru
  • lžíce oleje
  • 5 lžic vlažné vody
  • čtvrt hrnku kokosu
  • špetka mleté vanilky
Na krém:
  • půlka velkého kelímku smetanového bílého jogurtu
  • 1 zakysaná smetana
  • uvařený vychlazený vanilkový pudink
  • třtinový cukr nebo med na oslazení
  • rum podle chuti
(původně jsem to chtěla dělat z tvarohu, ale ten v našem krámku neměli)
Postup
Vyšleháme žloutky s tř. cukrem, olejem, vodou, kokosem, vanilkou a malinama. Přidáme mouku smíchanou s kypřícím práškem a zamícháme. Zvlášť vyšleháme bílky, které pak vmícháme do těsta ze žloutků. Vlijeme do vymazané a vysypané formy a pečeme cca 20 min. na 200 stupňů.
Mezitím si připravíme krém. Smícháme jogurt, zak. smetanu, pudink, tř. cukr a trochu rumu. Po upečení a vychladnutí korpusu na něj nalejeme krém. Nahoru dáme maliny na ozdobu, necháme ztuhnout v lednici a můžeme se do toho pustitSmějící se
Byl opravdu výborný.
Škoda, že neměli ten tvaroh. Jogurt se docela roztékal.

Den 6

2. července 2016 v 18:47 |  Výzva♥
Omlouvám se, že nepíšu každý den, ale bílíme ložnici a předěláváme můj pokoj. Je to makačka a večer už nemám náladu psát. Tak se může stát že někdy nenapíšu. Tady je dnešní jídelníček.
Sn: Florian+musli, meloun
Sv: nic
Ob: flíčky
Sv: Alpro soya čokoládový dezert, půlka jablka s PB
Ve: ? dopíšu zítra
Pití: čaj, CC light, voda
Cvičení: běh 4,6 km
Včera jsem si dala 700 calorie workout. Asi něco podobného budu cvičit 3x týdně ať jsou nějaké výsledkySmějící seA dnes jsem šla běhat, ale začal foukat vírt jako že bude bouřka, tak jsem šla domů a pak z toho nic nebylo. Jinak bych snad uběhla víc.
Citát dne: Jíme proto, abychom žili. Nežijeme proto, abychom jedli!
Niky z A cup of style♥Já je úplně miluju. Ta jejich pozitivní náladaUsmívající se
 


Den 2

28. června 2016 v 20:04 |  Výzva♥
Je tu druhý den výzvy. Koukám na sebe a jsem deprimovaná, že mám nohy takové...obalené tukem. Ale pak si řeknu, že je teprve druhý den a že jsem se přetím půl roku přejídala, tak je nemůžu mít štíhlé. Za 28 dní budou vypadat úplně jinakUsmívající seJinak ta večeře byla vynikající. Jen jsem toho nemusela mít tolikNerozhodný
Sn: řecký jogurt(příchuť med), pár třešní, kiwi
Sv: Emco ořechová tyčinka
Ob: 2 pl. žitného chleba+lučina+sýr+kečup+okurka+rajče+šunka(foto na INSTAGRAMU)
Sv: mléčná rýže Riso(vanilka)
Ve: 3 MINI steaky, lusky, mrkev-ze zahrádky
Pití: čaj, voda, Carling cider cca 150 ml, bezinková šťáva
Cvičení: běh 4,86 km
Citát dne:
"Síla nepochází z fyzických schopností, ale z nezlomné vůle."
Moje oblíbená blogerka a youtuberka Lucka z A cup of style(má ještě sestru Niky).

Den 1

27. června 2016 v 19:50 |  Výzva♥
Jídelníček není úplně dokonalý, ale já jsem s ním spokojenáUsmívající se Každý den si chci dopřát alespoň něco malého dobrého aby pak nenastalo ZP. O ZP bych vám mohla psát ještě do zítra. Chci jít zlatou střední cestou, chci aby to byl můj životní styl. Rozhodně se nechci celý život omezovat a nic si nedopřát.
Sn: celozrnná kaiserka+rama+2 pl. šunky, meruňka
Ob: jahodový jogurt, káva s mlékem a medem, 3 kostky 70% čokolády
Sv: okurka a třešně za zahrádky
Ve: 2 pl. žitného chleba+kečup+šunka+hermelín, rajčata
Ve2: lipánek 80g
Pití: voda, čaj
Cvičení: 2 hodiny posilování(s menšíma přestávkama), Blogilates Perfect 10 Abs!
P.S. Byla jsem u babi a dědy, tak jsem si v jídle nemohla moc vybírat.
Citát dne:
"Být zdravý a fit není hloupý nápad nebo trend, ale životní styl." - Neznámý autor


30-ti denní výzva

27. června 2016 v 9:20 |  Výzva♥
T. pořádá výzvu a bude super když se nás zapojí co nejvícUsmívající se Já se zapojím, protože chci konečně zhubnout. Odkládala jsem to půl roku a už to nejde takhle dál. Mám nejvyšší váhu za poslední 2 roky!!!
Tady jsou ty hlavní informace:
výška: 175 cm
váha 66 kg (prase)
BMI: 21,55
Ano, váhu mám hodně vysokou. Vždycky jsem chtěla mít 56-57, protože je to těsně na rozmezí podváhya normální váhy. Váha ale není to nejdůležitější, hlavně se musíme koukat do zrcadla. Myslím, že bych za ten měsíc mohla zhubnout tak ty 4 kg.

P.S. Anu u mě nenaleznete. Snažím se jíst zdravě, ale spřáteluju i pro-ana blogy.♥

Budu se snažit zaznamenat do této rubriky každý den. Hlavně jídelníčky a cvičeníUsmívající se Když mi nevyjde čas, tak dopíšu jindy.
Tak se mějte a hubněte♥
Fitbounty

Ahoj

25. června 2016 v 8:12 |  Me
Ahoj, založila jsem si tenhle blog, protože chci zhubnout. Nejnižší váha byla v zimě 2015 55,7 a nejvyšší mám teď. Nevím kolik přesně, nad 65 určitě, ale hlavně to vidím v zrcadle. Tlusté nohy, nafouklé břicho, na rukou se hrnou špeky a obličej mám oteklý. A to je léto! Prošla jsem si anou, přejídáním, hladověním a zvracením. V posledních 7 měsících jsem se jen přejídala a teď to tak vypadá.Křičící Chci aby to byl můj životní styl. Chci najít zlatou střední cestu. Chci jíst zdravě a cvičit.
Na blogu jsem už byla pod několika přezdívkami, ale tentokrát to dotáhnu do konce ke své vysněné postavě.Usmívající se
Budu ráda, když se spřátelíme♥ Tak se mějte a já jdu běhat.
Bounty

Kam dál